چگونگی کارایی رله استارت یخچال ساید بای ساید شارپ
نوشته شده توسط : lg

چگونگی کارایی رله استارت یخچال ساید بای ساید شارپ

پایین آمدن  درجه حرارت از سلول های زیر ترموستات تماس مورد نیاز بسته است و رله استارت یک نوع از دستور  شروع موتور دریافت. اهمیت دارد که دقت داشته باشید که وقتی این قسمت شکسته شود ، یخچال ساید بای ساید شارپ به طور کامل ناتوان می شود.

در مدل های جدید یخچال ساید بای ساید شارپ ، رله های مختلفی را می توان نصب کرد: ترمینال معمولی، حرارتی و همچنین رله سنسور دما. اکثرا دستگاه های حرارتی و شروع به کار ساده ای از دستگاه های حفاظت از راه اندازی می گویند.

علل شکستگی رله استارت یخچال ساید بای ساید شارپ

اغلب دلیل شکست این است که به دلیل سایش طبیعی و پارگی بخش های خاصی از این قسمت یا به طور کلی عملیات غلط تجهیزات است.

این احتمال هست که 2 نشانه اصلی ناکارآمدی این عنصر خاص یخچال ساید بای ساید شارپ را بیان کنیم:

موتور دستگاه روشن می شود، اما بعد از یک مدت کوتاه آن را خاموش می کند یا اصلا شروع نمی شود. این احتمال وجود دارد که مخاطبین در سیم پیچ کوتاه شده باشند.

موتور شروع نمی کند، اما جریان به آن می آید. دلیل احتمالی ضعیف شدن بهار است که نیاز به جایگزینی عملیات رله شروع دارد.

فریزر

جایگزینی رله با دست خود

اگر تشخیص کامل یخچال ساید بای ساید شارپ انجام دادید و متوجه شدید که مدار به طور رایج کار می کند و هیچ درزی وجود ندارد، شما باید رله شروع را بررسی کنید. برای انجام این کار، پوشش آن را از بین ببرید، تمام زبری های آلومینیومی را متورم کنید. به هر حال، در مدل های قدیمی یخچال ساید بای ساید شارپ این پوشش با استفاده از قفل های معمول ثابت، که به آسانی با پیچ گوشتی منتقل می شود

اکثر دلیل شکست رله استارت شروع شده است در شکست از میله. در صورت لزوم، می توانید جایگزین میله کارخانه پلاستیکی را با یک ساخته خود کنید. این یک ناخن معمولی در اندازه 5x35 میلی متر ساخته شده است و لازم به یادآوری است که با جایگزینی صحیح، میله فلزی طولانی تر از میله پلاستیکی خواهد بود. پس از نصب یک میله جدید، دستگاه به ترتیب مخالف جداسازی آن جمع می شود و سپس آن را به موقعیت اصلی خود تنظیم می کند، سپس به آن وصل می شود.

گسست کمتری وجود دارد فرسودگی بخاری که در رله حفاظت حرارتی واقع شده است. چنین تخریب به وسیله یک تستر با پوشش قسمت حذف شده تشخیص داده می شود. اگر تایید شده باشد، نیاز است که رله را با یک جدید جایگزین کنیم.

پیشنهاد می شود که برای جایگزین کردن خود را، چرا که در صورت عدم وجود تجربه و دانش از روش خاصی منجر می تواند کاملا غیر قابل پیش بینی مناسب: به عنوان مثال، یخچال ساید بای ساید شارپ به طور کامل می تواند آسیب دیده و دیگر تعمیر خواهد شد. بهتر است بلافاصله به دنبال کمک از متخصصین باشید




:: برچسب‌ها: تعمیرات یخچال صادقیه , تعمیر یخچال گوهردشت , تعمیر و نگهداری یخچال , تعمیر یخچال با ضمانت , تعمیر یخچال جنوب تهران , تعمیر یخچال در شهرک غرب , تعمیر یخچال شهریار , تعمیر یخچال در منزل , تعمیرات یخچال حرفه ای , تعمیرات تخصصی یخچال , تعمیر یخچال هشتگرد , تعمیر یخچال نارمک ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: